کد خبر: 336514
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
جشن بزرگ فرزندان انقلاب

جشن بزرگ فرزندان انقلاب همزمان با آغاز دهه فجر با حضور مسئولین استانی و کودکان مراکز شبه خانواده با همکاری کانون پرورش فکری استان و اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، همزمان با ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، جشن آغاز انقلاب با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون، مسعود فیروزی مدیر کل بهزیستی استان،   ۳۵۰ کودک و نوجوان مراکز شبه خانواده، کارشناسان، مربیان و مددجویان در محل سالن سردار صلح برگزار شد.

جشن بزرگ فرزندان انقلاب

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان با تبریک آغاز دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطراه شهدای انقلاب گفت: آدمهایی در این پهنه گیتی هستند که با مرام، منش و دانش‌شان در کنار ما هستند و به نوعی ما را هدایت و راهبری می‌کنند و یکی از قهرمانان انقلاب اسلامی که در راه وطن از جان خود گذشت و درس آزادگی و وطن‌دوستی به ما داد سردار سلیمانی بود. زره‌ساز در ادامه خطاب به مخاطبین کودک و نوجوان افزود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ گام دوم انقلاب و برای ادامه‌ این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی در راستای "جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ" ارائه کردند. وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب را می‌توان یک برنامه جامع و کامل دانست که با در نظر گرفتن نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها مسیر پیش و نقشه راه امت اسلامی را نشان می‌دهد.

مدیر کل کانون در ادامه برنامه با طرح مسابقه «نامه‌ای به خدا» از کودکان و نوجوانان خواست تا نامه‌های خود به خدا را برای آفرینش‌های ادبی کانون ارسال کنند و به آثار برتر جوایزی نیز تقدیم خواهد شد.

کودکان و نوجوانان در این برنامه با قصه «انقلاب» و ساخت اوریگامی گل لاله و هواپیمای امام راحل (ره) و معرفی ایام و وقایع در قالب نمایش با این روز بزرگ آشنا شدند و در فضایی شاد و مفرح جشن آغازین روز انقلاب را برپا کردند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم توسط استاندار خراسان رضوی یک سفر کربلا به یکی از دختران بی‌سرپرست حاضر در مراسم اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =