نشست «قصه‌های ایران» در مرکز هشتگرد کانون البرز

مربیان مرکز هشتگرد به مناسبت گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران، نشست «قصه‌های ایران» را برگزار کردند.

به گزارش روابط ععمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان االبرز، مریم فلاح نژاد، مسوول مرکز هشتگرد، ضمن اعلام این خبر گفت با توجه به اهمیت فعالیت قصه‌ گویی مرکز فرهنگی، هنری هشتگرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، هر ماه یک نشست تخصصی با حضور اعضا و والدین علاقه‌مند به قصه و قصه‌گویی را با هدف ترویج این هنر ارزنده و بهره‌گیری از آموزه‌های تربیتی آن،  برگزار می‌کند.

این مقام مسوول افزود با توجه به دهه‌ی فجر و به منظور گرامی داشت این ایام خاطره انگیز نشست تخصصی بهمن ماه این مرکز در حوزه‌ی قصه و قصه‌گویی به موضوع «قصه‌های ایران» اختصاص یافته و در دو بخش مجزای کودکان و مادران برگزار شد.

نشست «قصه‌های ایران» در مرکز هشتگرد کانون البرز

فللاح نژاد ادامه داد «قصه‌هایی از ایران و خاطرات روزهای انقلاب»و «فصه‌های شاهنامه» موضوعاتی بود که قصه‌گویان قصه‌های خود را با این مضامین انتخاب کرده و نقل کردند و پیرامون این داستان ها بحث و تبادل نظر شد. 

گفتنی است فعالیت‌های ایام‌الله دهه فجر از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ با شعار محوری«جشن ملی، مشارکت قوی ، آینده روشن» همزمان با سراسر کشور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار«جشن ملی، بچه‌های امروز، آینده‌ی روشن» برگزار خواهد شد .

کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه‌ی فجر استان البرز نیز فعالیت‌های ویژه‌ای را در دو سطح استانی و مراکز در نظر گرفته و برای دانش آموزان مدارس و اعضای مراکز کانون البرز اجرا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =