کد خبر: 336801
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
بازدید 57
تجلیل از سهیل مطیعا در دومین جشنواره سرود آفرینش

در مراسم اختتامیه مرحله استانی دومین جشنواره سرود آفرینش سهیل مطیعا آهنگساز، نوازنده، رهبر اکستر، دبیر نخستین جشنواره سرود آفرینش مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در مراسم اختتامیه مرحله استانی دومین جشنواره سرود آفرینش سهیل مطیعا آهنگساز، نوازنده، رهبر اکستر، دبیر نخستین جشنواره سرود آفرینش مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت. 

سهیل مطیعا ۱۳ سال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه موسیقی و سرود فعالیت کرده است.  مربی‌ موسیقی، آهنگسازی و تولید اختصاصی سرود برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در جشنواره‌های استانی سرود و همچنین برای نخستین جشنواره سرود آفرینش، رهبری گروه‌های سرود استانی از جمله فعالیت‌های وی در کانون استان قم است. 

تجلیل از سهیل مطیعا در دومین جشنواره سرود آفرینش

وی همچنین از سال ۹۷ به عنوان دبیر انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد و دبیر نخستین دوره «مهرواره سرود آفرینش»  درسال ۹۹ نیز بوده است. و همچنین به عنوان مدرس در نشست‌های آموزشی متعددی برای انجمن‌های سرود کانون پرورش فکری در سراسر کشور حضور داشته است. آهنگسازی و رهبری سرود باغ آسمون کانون که سال ۹۷ در جشنواره قصه‌گویی کانون به اجرا در آمد نیز از دیگر آثار وی است. 

سهیل مطیعا دانش‌آموخته رشته‌ موسیقی در گرایش موسیقی ایرانی و جهانی از موسسه آموزش عالی کنسرواتوار تهران است. حدود ۲۸ سال در حوزه‌ی موسیقی اعم از تدریس و آهنگ‌سازی فعالیت و با نهادهای مختلفی چون صداوسیما، آموزش‌وپرورش، اداره‌ی کل ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری و چند موسسه‌ی فرهنگی و هنری هم‌کاری کرده‌ است.

علاوه بر این تعدادی از آثار او به عنوان آهنگ‌ساز و تنظیم‌کننده در شبکه‌ی جهانی هدهد پخش شده و آهنگ‌های مختلفی نیز برای موسسه‌های مختلف مذهبی و رسانه‌ای ساخته است. مطیعا هم‌چنین در حوزه‌ی نمایش و تئاتر نیز در سطح کشوری و استانی آهنگ‌های بسیاری ساخته  و رتبه‌های مختلفی از جمله اول کشوری را کسب کرده است. علاوه بر این سرپرستی، آهنگ‌سازی و تنظیم‌ ارکستر بزرگ مهبد که در تالار وحدت اجرا داشته برعهده او بوده است.

تجلیل از سهیل مطیعا در دومین جشنواره سرود آفرینش

این استاد پیش‌کسوت که آهنگسازی ۷ سرود شرکت کننده در این جشنواره  از آثار وی بود  رو به دوستان و همکاران قدیمی خود ابراز داشت که همیشه قلبم با کانون و کانونی‌هاست. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =