کد خبر: 336897
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
جشن انقلاب در شهرزیار برگزار شد

با حضور گرم و بانشاط بچه ها و خانواده ها ، مدیرکل کانون پرورش فکری، شهردارو مسؤولان، جشن باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر زیار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در راستای امید آفرینی و نشاط بخشی به جامعه و عدالت فرهنگی در مناطق محروم ، باحضور گرم و بانشاط بچه ها و خانواده ها ، مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری، آقای داوودی شهردار ، مسؤولان شهری ، کارشناسان ستادی و مربیان فرهنگی و هنری کانون استان اصفهان بخصوص مرکز فرهنگی و هنری زیار ، جشن باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری شهرداری در سالن ورزشی غدیر برگزار گردید .

 در این مراسم که با حضور پرشور دانش آموزان مدارس و اجرای فعالیت‌های شاد و جذاب فرهنگی و هنری مربیان و اعضای کانون همراه بود لحظات شیرینی را برای  شرکت کنندگان رقم زدند .

هم خوانی سرودهای دوران انقلاب اسلامی،  میان پرده های شاد ، مسابقات مفرح و جذاب ، سرود ، دلنوشته‌های ادبی، معرفی دانستنی‌های انقلاب اسلامی و اهدا جوایز به برگزیدگان مسابقات حضوری از جمله برنامه‌های جشن انقلاب اسلامی بود .

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان اصفهان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی را در بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگزار می‌کنند.

جشن انقلاب در شهرزیار برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =