ویژه برنامه کتابخانه سیارروستایی بخش مرکزی قم به مناسبت دهه مبارک فجر

ویژه برنامه کتابخانه سیارروستایی بخش مرکزی قم به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگردچهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع دانش‌آموزان مدرسه دخترانه حضرت سلمان روستای حاجی آباد آقا ازتوابع شهرقنوات_بخش مرکزی برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ویژه برنامه کتابخانه سیارروستایی بخش مرکزی قم به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگردچهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع دانش‌آموزان مدرسه دخترانه حضرت سلمان روستای حاجی آباد آقا ازتوابع شهرقنوات_بخش مرکزی برگزار شد. 

معرفی کتاب "پرچم ایران ما"  از انتشارات کانون پرورش فکری و آشناسازی دانش آموزان با پرچم ایران از آغاز تاکنون و همچنین روند تغیرات پرچم ازقبل از اسلام تا به حال،  معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران درجهت توسعه روستاها، شهرها، و افتخارات جهانی مانند پرتاب ماهواره، فناوری هسته ای ونانو فناوری از جمله برنامه‌های به اجرا در آمده توسط محسن کریمی مربی سیار روستایی بخش مرکزی بود. 

ویژه برنامه کتابخانه سیارروستایی بخش مرکزی قم به مناسبت دهه مبارک فجر

شعرخوانی ازکتاب توبوی سیب‌ می‌دهی به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی بود که برای دانش ‌آموزان به اجرا در آمد. 

ویژه برنامه کتابخانه سیارروستایی بخش مرکزی قم به مناسبت دهه مبارک فجر

قصه گویی با لباس بومی ومحلی  و همچنین برگزاری مسابقات شاد با تاکید بر کارگروهی و تاثیر آن بر پیروزی انقلاب نیز از بخش‌های جذاب این برنامه بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =