بیانیه مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان به مناسبت روز پاسدار

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در بیانیه‌ای با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اعلام کرد: پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی سمبل جهاد، مبارزه و مقاومت ملت ایران در پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در بیانیه‌ای با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اعلام کرد: پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی سمبل جهاد، مبارزه و مقاومت ملت ایران در پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

 متن بیانیه  به مناسبت سوم شعبان و فرخنده میلاد حضرت امام حسین«علیه السلام» و روز پاسدار به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی‌ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلاً»

سومین روز از ماه شعبان و سالروز ولادت امام حسین (ع) با درایت و ابتکار امام خمینی (ره) روز پاسدار نامگذاری شده است.

پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی سمبل جهاد، مبارزه و مقاومت ملت ایران در پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

اعیاد خجسته شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت سرورو سالارشهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و میلاد مسعود علمدار کربلا؛ حضرت ابوالفضل العباس بهانه ای است تا یادی از رشادت های  غیورمردان جبهه حق علیه باطل، پاسداران نستوه و جانبازان سرافراز میهن اسلامی کنیم و این تقارن مبارک مزین شده به جلوه های ایثار، پایمردی، صبر و استقامتِ جان برکفان سبزپوش جبهه ایثار و جانبازان سرافراز میهن اسلامی.

پاسداران انقلاب اسلامی طی تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب با اقتدا به مکتب حیات‌بخش کربلا و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل توطئه ها و دسیسه های مختلف دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند و امروز نیز علاوه بر نقش موثری که در جبهه مقاومت دارند، در مقابله با بحران‌هایی مانند سیل و زلزله  و مقابله با بیماری کرونا با تمام توان به میدان آمده و بذر امید را در دل هموطنان خود می‌کارند.

پاسدار ‌تجلی آرمان پاسداران کربلای حسینی در تاریخ معاصر ‌و ‌ارکان اساسی نظام و استقلال کشور و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بوده و کلام حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) همچنان در دفتر قطور و زرین حماسه آفرینی های این ملت رشید می‌درخشد که فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

 این جانب از طرف خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت امام زین العابدین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و همچنین روز پاسدار و جانباز به تمام پاسداران سلحشور و جانبازان عزیز و پرافتخار میهن اسلامی به خصوص آزادگان سرافراز این مرز کهن؛ توفیقات بیش از پیش تمامی عزیزان را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =