معرفی هنر قصه‌گویی ایران به بازدیدکنندگان نمایشگاه گردشگری تهران

دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور ارائه خدمات، مردمی‌سازی و معرفی فرهنگ و هنر قصه‌گویی به عنوان یکی از میراث ناملموس کشور ایران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ثبت یزد به‌عنوان پایتخت قصه ایران و پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوهای آسیا بهانه‌ای شد تا اداره‌های متبوع همکاری‌های دوجانبه خود را گسترش دهند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به عنوان دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با هدف راه‌اندازی باشگاه قصه‌گویی قصه‌گویان ایران و برداشتن قدم برای ثبت جهانی فرهنگ و هنر قصه‌گویی به عنوان میراث ناملموس کشور ایران در این نمایشگاه حضور یافت.

غرفه دبیرخانه دائمی جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون از ۲۳ تا ۲۶ بهمن علاوه بر اجرای زنده قصه‌گویی از علاقه‌مندان برای شرکت در باشگاه قصه‌گویی قصه‌گویان ایران ثبت‌نام می‌کند.

در آیین گشایش این نمایشگاه فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشت.

گفتنی است همزمان با برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یزد، این شهر میراث تاریخی جهان به عنوان پایتخت قصه ایران معرفی و دبیرخانه دائمی این جشنواره به یزد منتقل شد.

علاقه‌مندان برای عضویت در باشگاه قصه‌گویی قصه‌گویان ایران و تکمیل اطلاعات می‌توانند از طریق نشانی  https://30y.ir/yH  اقدام کنند.

معرفی هنر قصه‌گویی ایران به بازدیدکنندگان نمایشگاه گردشگری تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =