کد خبر: 337438
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
بازدید 41
عطر خوش اعیاد شعبانیه

ویژه برنامه گرامیداشت اعیاد شعبانیه در مرکز فرهنگی هنری شماره ۸ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، از ۱ تا ۳ اسفند، ویژه برنامه های گرامیداشت اعیاد شعبانیه با حضور اعضای کودک و نوجوان و دانش آموزان پایه ­دوم مدرسه­ ی امیدوار با هدف فراهم نمودن ساعاتی خوش برای اعضا و دانش آموزان، ترویج کتاب و کتابخوانی وگرامی داشت اعیاد شعبانیه در مرکز فرهنگی هنری شماره ۸ برگزار شد.

از جمله فعالیت های انجام شده طی این روزها، نمایش انیمیشن "حمله ­ی اسنک" و سپس بحث و تبادل نظر در مورد آن با هدایت مربی، برگزاری کارگاه کاردستی با موضوع عید نیمه­ ی شعبان با ساخت گل نرگس و تبدیل آن به ریسه که درنهایت منجر به فضاسازی مرکز شد، کارگاه مطالعه آزاد با استفاده از کتاب هایی که توسط مربیان معرفی شده بود.

گفتنی است برنامه دیگری نیز در جهت تعامل با سرای محله نازی آباد برگزار شد که در آن کتاب "کلاغ خنزرپنزری" با هدف بحث و گفت­گو و اشاره به مهارت­های زندگی در راستای طرح "محله­ ی دوست­دار کودک" برای اعضای کودک و نوجوان بلندخوانی شد و پس از آن اعضا در خصوص این کتاب بحث و گفت­گو کردند.

همچنین لیلا افسری مسئول مرکز ۸ در خصوص اعیاد شعبانیه و مناسبت نیمه­ ی شعبان به معرفی وقایع و معرفی شخصیت پرداخت.

مسابقه ­ای نیز با حضور اعضا برگزار و به ۳ نفر از شرکت کنندگان کتاب اهدا شد و بازی وسطی در محوطه حیاط مرکز، بخش پایانی این ویژه برنامه ها بود.

عطر خوش اعیاد شعبانیه

عطر خوش اعیاد شعبانیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =