جشن ولادت امام زمان(عج) در مراکز کانون خراسان جنوبی برگزار شد

در آستانه ی نیمه‌ی شعبان مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در استان خراسان جنوبی جشن های مختلفی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ اعضا و مربیان مراکز مختلف در استان در آستانه‌ی جشن بزرگ نیمه شعبان ویژه برنامه های مختلفی را اجرا نمودند.

درمرکز بشرویه اعضا در کارگاه سفال علمداران مهدی که ساخت مهرهای سفالی با القاب ائمه (ع) بود شرکت کرده و ویژه برنامه ای با اجرای مولودی خوانی ، نمایش عروسکی ، مسابقه ، سرود و... را برگزار کردند.

اعضا و مربیان مرکز قاین ضمن فضاسازی مرکز و معرفی کتاب تو بوی سیب می دهی کارت پستال های دست ساز خودشان را با حضور در بازار به کسبه ی هدیه دادند.

کتابخانه ی سیار زیرکوه در روستای محمد آباد زیرکوه و شهر آبیز جشن نیمه شعبان را با اجرای برنامه هایی چون مسابقه ، شعرخوانی ، دکلمه خوانی ، سرود و ... گرامی داشتند.

مرکز فردوس نیز جشن ویژه ولادت امام زمان (عج) را با مولودی خوانی واجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار کردند.

کانون در سربیشه نیز ایستگاه نقاشی را در جشن خیابانی این شهرستان و سفره ختم صلوات جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) را برگزار کرد.

در کتابخانه‌ی سیار نهبندان به همین مناسبت در روستای عشایری ذهاب خونیک سفلی و بهشت اکبرآباد قصه گویی ، شعر خوانی ، بادکنک آرایی و مسابقه را برگزار کرد.

در مرکز فرهنگی هنری سرایان ویژه برنامه ی به وقت انتظار با اجرای برنامه‌های متنوعی برگزار شد و به اعضایی با نام مهدی ، محمد و حجت و صالح هدایایی تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =