کد خبر: 337491
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
«درگاه ارائه خدمات» و «سامانه یکپارچه برنامه‌ریزی» کانون رونمایی شد

«درگاه (پرتال) ارائه خدمات» و «سامانه یکپارچه برنامه‌ریزی» (سیب) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیینی با حضور مسئولان کانون رونمایی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، درگاه (پرتال) ارائه خدمات کانون به نشانی kpf.ir شامل کاربردی‌ترین خدمات مانند دوره‌ها و کارگاه‌ها، سامانه مدیریت مراکز، تولیدات کانون، پایگاه خبری کودک و نوجوان، کانون زبان ایران، جشنواره‌ها، فروشگاه کانون، شکایت‌ها و ثبت گزارش، همکاران کانون و ارتباط با مدیرعامل کانون است.

این پرتال از قابلیت‌هایی همچون «از خبر محور به خدمات محور»، «رعایت رابط و تجربه کاربری»، «نمره A در امنیت SSL»، «اتصال به SSO»، «پشتیبانی از زبان دوم»، «قابلیت استفاده از خدمات از سوی افراد توان‌خواه» و «وجود میز خدمت متمرکز» برخوردار است. «چند رسانه‌ای» (ویدئو) نیز از دیگر بخش‌های این درگاه است.

همچنین کتابخانه مرجع کانون، سینمایی و تئاتر، نمایش‌نما، مرکز ملی استیژ ایران (انجمن بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان)، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری، پژوهش، جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، مدیریت یکپارچه آموزش، پرتال کودک و نوجوان و اپلیکیشن‌ها، دیگر سامانه‌های این پرتال است که در دسترس قرار دارد.

«درگاه ارائه خدمات» و «سامانه یکپارچه برنامه‌ریزی» کانون رونمایی شد

بر اساس این گزارش سامانه سیب نیز به نشانی sib.kpf.ir با هدف مستندسازی داده‌ها و شفاف‌سازی فرآیندها در کانون پرورش فکری، راه‌اندازی شده است.

«سامانه یکپارچه برنامه‌ریزی» (سیب)، نظارت و کنترل بر روی پروژه‌ها و واحدها از یک فرآیند وقت‌گیر و زمان‌بر را تبدیل به یک فرآیند راهبری برخط، دقیق و چابک می‌کند.

این سامانه شامل بخش‌هایی همچون امکان تعریف اهداف و رویکردهای سالانه، ارزیابی عملکرد با استفاده از شاخص‌های کمی و کیفی، مراحل مختلف بودجه‌ریزی شامل تصویب، تخصیص، امکان تعریف سقف اعتبارها به تفکیک واحدهای سازمانی، پروژه‌ها، اهداف و...، تعریف برنامه‌های عملیاتی و فعالیت‌ها، ثبت پیشرفت فعالیت‌ها و برنامه‌ها و امکان تعریف نقش‌ها و دسترسی‌های مختلف کاربری برای مدیریت و مشاهده سامانه است.

بر اساس این خبر، توسعه سامانه مدیریت مراکز (فعالیت‌ها، کارگاه‌ها، بارکدخوان، داشبورد مرکز، مربی، عضو، اتصال به crm، سایت اختصاصی اعضا و...)، کانون پلاس، راه‌اندازی سامانه آرشیو، ارتقا زیرساخت‌ها و تجهیزات، راه‌اندازی پنجره واحد دستگاه، نرم‌افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و زیرسیستم آرشیو اسناد از جمله برنامه‌های پیشنهادی اداره‌کل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای سال ۱۴۰۳ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =