جلسه برنامه‌ریزی کمیته کودک و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت تشکیل شد

کمیته کودک و نوجوان هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و هم‌افزایی سایر نهادها و سازمان‌ها همچون بهزیستی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی کمیته کودک ونوجوان هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو کمیته برگزار شد.

در ابتدای جلسه ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان با تبریک اعیاد شعبانیه و آمادگی برای حضور در میهمانی خداوند گفت: نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت فرصت مغتنمی است تا هویت دینی و مذهبی را برای مخاطب نسل امروز به شیوه مناسب ارائه کنیم. وی در ادامه افزود: این فرصت می‌تواند با حضور کودکان و نوجوانان در حوزه قصه‌گویی دینی برای کودکان و نوجوانان تحقق یابد و بدین ترتیب با خلق فعالیتی توسط هم نسل برای هم نسل اثرگذاری بهتر و موثرتری را رقم زد.

مدیر کل کانون استان در ادامه ضمن تشکر از نمایندگان دستگاه‌های حاضر در جلسه پیشنهاد کرد: این فرصت بهانه خوبی است برای هم‌افزایی دستگاه‌ها در خلق محتوایی متناسب با نیاز کودک امروز که می‌تواند در قالب‌هایی چون قصه‌گویی، کاردستی، اجرای تواشیح، کتابت قرآن کریم، اجرای مسابقه و ... برگزار گردد.

در ادامه نمایندگان نهادها و سازمان‌ها به ارائه طرح و برنامه‌های پیشنهادی خود پرداختند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۸ اسفندماه از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =