پویش با قلب کودکانه خود دوست دارمت «وطن» برای کودکان و نوجوانان در ۵۰ شعبه اخذ رای در مشهد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در ۵۰ شعبه اخذ رأی با ایجاد غرفه «با قلب کودکانه خود دوست دارمت وطن» در حماسه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارد و به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، پویش «با قلب کودکانه خود دوست دارمت وطن» در ۵۰ شعبه اخذ رأی در مشهد مقدس برگزار می شود.

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان با اعلام خبر فوق گفت: کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان این کشور باید در این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز ایران حضور یابند و از آنجا که بسیاری از آنها هنوز به سن رأی دادن نرسیده‌اند، پویش «با قلب کودکانه خود دوست دارمت وطن» را اجرا کردیم تا این کودکان و نوجوانان با حضور در شعبه‌های اخذ رأی و انجام آن به صورت نمادین حس و حال آن را تجربه کنند. مدیر کل کانون استان در توضیح این رویداد گفت: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات برای کشور یک افتخار، فرصت و امکان است ودر راستای شرکت پرشور مردم سعی کردیم با این پویش فضای مناسب برای حضور کودکان و نوجوانان را در کنار خانواده‌ها و خلق حماسه دیگر را فراهم کنیم.

زره‌ساز اعلام کرد: ۵۰ شعبه اخذ رأی در مشهد مقدس به صورت پایلوت در دوازدهمین دوره انتخابات انتخاب شده و مربیان کانون استان از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در این غرفه‌ها با برپایی صندوق رأی نمادین و روایت و قصه‌گویی مربیان درباره ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب واهمیت انتخابات، کودکان قلب‌های ساخته شده در قالب کاردستی و اوریگامی و نوجوانان خواسته‌ها، دلنوشته‌ها و پیام‌های خود را با موضوع میهن، پیشرفت، سازندگی و امید، درون صندوق بیندازند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =