کتاب «خانه‌ی قشنگ من کجای زمین است؟» منتشر شد

کتاب «خانه‌ی قشنگ من کجای زمین است؟» به نویسندگی و طراحی فائزه واشهری از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب که با تصویرگری پدرام کازرونی آراسته شده، مناسب گروه سنی نوباوه (بالای ۴ سال) است.

کتاب «خانه قشنگ من کجای زمین است؟» به معرفی حیوانات مختلف مانند تمساح، پلنگ، خرس پاندا، زرافه، طاووس و... از زبان خودشان می‌پردازد.

این کتاب از مجموعه کتاب‌های مرغک کانون است. کتاب‌های مرغک، کتاب‌های ما و شما و کودکان‌مان هستند. کتاب‌های مرغک تلاشی است برای تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی که همراه با بازی و سرگرم کردن کودکان به آنها کمک کند دنیای پیرامون‌شان را بهتر حس کنند، دنیای پیرامون‌شان را بهتر بشناسند، با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جستجوگر بار بیایند. ذهن‌شان پرورش پیدا کند و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.

کتاب «خانه قشنگ من کجای زمین است؟» در ۴۸ صفحه به قیمت ۶۵هزار تومان با شمارگان ۳هزار نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

کتاب «خانه‌ی قشنگ من کجای زمین است؟» منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =