تشکیل کمیسیون‌های مخاطب شناسی در راستای مخاطب محوری یکی از سیاست‌های برنامه‌های سال ۱۴۰۳ در اردوی تفریحی و آموزشی مربیان

مربیان کانون هرمزگان در اردوی تفریحی و آموزشی در کنار ساحل خلیج فارس بندرعباس با تقسیم شدن در دو کمیسیون تخصصی در خصوص مخاطب شناسی و راه های شناسایی مخاطب با هم به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پس از پایان روز نخست گردهمایی فصل زمستان، مسئولین و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان به اردوی تفریحی و آموزشی ساحل توانیر بندرعباس رفتند.
در این اردوی تفریحی و آموزشی مربیان به دو گروه کمیسیون تقسیم شدند.
در این برنامه از دو گروه تشکیل شده خواسته شد مخاطب و مخاطب پنهان را تعریف و راه های شناسایی و آشنایی با مخاطب را شناسایی کنند.

تشکیل کمیسیون‌های مخاطب شناسی در راستای مخاطب محوری یکی از سیاست‌های برنامه‌های سال ۱۴۰۳ در اردوی تفریحی و آموزشی مربیان
نتیجه این کمیسیون‌ها توسط دبیران این دو گروه یادداشت شد و مسئول کمیته در خصوص یادداشت های هر گروه ها با اعضای کمیسیون به گفتگو نشست.
در پایان این کمیسیون مربیان به شناخت درست از مخاطب پرداختند و تفاوت بین مخاطب و جامعه هدف را عنوان کردند.
لازم به ذکر است، این کمیسیون در راستای سیاست های ابلاغی سال ۱۴۰۳ با محوریت مرکز محوری ، نوجوان محوری و مخاطب محوری برگزار شد.
گردش در ساحل و صرف شام در کنار ساحل خلیج فارس پایان بخش این اردوی تفریحی و آموزشی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =