زنگ نمایش «هر روز نوروزه» با حضور جواد انصافی به صدا در آمد

زنگ نمایش «هر روز نوروزه» به کارگردانی امیرحسین انصافی با حضور جواد انصافی بازیگر و پیش‌کسوت نمایش‌های ایرانی، کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در مرکز تئاتر کانون به صدا در آمد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جواد انصافی در این مراسم ضمن معرفی نمایش‌های ایرانی، به گوشه‌هایی از آیین‌های نوروزی در فرهنگ ایرانی‌اسلامی رایج میان مردمان از گذشته تاکنون پرداخت.

وی همچنین آموزش غیرمستقیم این گونه‌ی نمایشی را برای بچه‌ها ضروری دانست و گفت: یکی از راه‌های نگهداری و انتقال این نمایش‌ها به نسل جوان همین گونه‌های نمایشی شادی‌آور ایرانی است.

به گفته‌ی این بازیگر پیش‌کسوت، این گونه اجراها می‌تواند فرهنگ مودت، دوستی و کمک به هم‌نوع را بین بچه‌ها و خانواده‌ها ترویج دهد.

جواد انصافی با بیان اینکه نمایش‌های ایرانی علاوه بر بازگو کردن سنت‌ها و آیین‌های ایرانی اسلامی، نویددهنده رویش و زایش فصل بهار، رشد و نمو و شکوفه دادن درختان است، افزود: دید و بازدید و برگزاری صله‌رحم نیز جزو این آیین‌ها و سنت‌ها هست که در این فصل بیشتر به آن پرداخته می‌شود.

نمایش «هر روز نوروزه» اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ به روی صحنه سالن گلستانِ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بلوار کشاورز، پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

اجرای صبح این نمایش ویژه مدارس و مهدهای کودک با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۱۸۴۲۳۶۱۱۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =