رونمایی از پیش‌نویس طرح راهبردی برنامه‌ی فلسفه برای کودکان در کانون کرمانشاه

در راستای سیاست‌های کانون و در دومین روز کاری سال ۱۴۰۳، رونمایی از پیش‌نویس طرح راهبردی برنامه‌ی فلسفه برای کودکان در کانون کرمانشاه صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای سیاست‌های کانون و در دومین روز کاری سال ۱۴۰۳، رونمایی از پیش‌نویس طرح راهبردی برنامه‌ی فلسفه برای کودکان در کانون کرمانشاه صورت گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان بیان داشت: با توجه به اینکه بحث فلسفه برای کودکان، در واقع یکی از اولویت‌های حرکتی کانون کشور محسوب می‌شود، در سال گذشته اتفاقات خوبی در کانون کرمانشاه افتاد و مقدمات کار برای اینکه ما بتوانیم این موقعیت خود را در مختصات بحث فلسفه برای کودک پیدا کنیم انجام شد، ان‌شاءالله الان زمان آن رسیده که این طرح را در بستر مراکز و مجموعه‌ی کل کانون استان پیاده‌سازی نماییم.
وی افزود: لازم است اتفاقاتی در این زمینه صورت پذیرد و این اتفاقات در قالب یک سند و طرح راهبردی تنظیم شده است که به یاری خداوند نتیجه‌ی آن گسترش هرچه بیشتر برنامه‌ی فلسفه برای کودک در مجموعه‌ی کانون استان کرمانشاه خواهد بود و تلاش ما بر این است که از همه‌ی ظرفیت‌های استان و ظرفیت‌های علمی و ساختاری استان برای این اتفاق استفاده کنیم.
زنجانی تصریح کرد: این سند کمک می‌کند که مدل کار و مسیر حرکت ما، مسیری مشخص و راهبردهای ما تعیین شده باشد که در کلیه‌ی مراکز و مجموعه‌های مرتبط با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ما بتوانیم ان‌شاءالله اجرایی شدن این سند را پیگیری نماییم.
مدیرکل کانون استان تاکید کرد: در این سند تلاش شده که ما به همه‌ی اجزای مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نگاه جامعی داشته باشیم، از اعضای کودک و نوجوانان تا مربیان در این سند دیده شده تا بتوان با یک برنامه‌ریزی جمعی در همه‌ی بخش‌های کانون ان‌شاءالله این اتفاق را رقم زد.
لازم به ذکر است که بعد از تصویب نهایی پیش‌نویس طرح راهبردی برنامه‌ی فلسفه برای کودکان، در شورای فرهنگی کانون کرمانشاه، این طرح به مراکز استان ابلاغ خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =