کد خبر: 338441
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
برپایی غرفه کانون استان اردبیل در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس

هم‌زمان با برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برای میزبانی از خانواده‌ها و فرزندان شورآفرین اردبیلی با برپایی غرفه فرهنگی، هنری به اجرای فعالیت‌های مختلف پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با آغاز این مراسم از صبح روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، کارکنان ستادی و مربیان مراکز کانون در اردبیل با تدارک و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از حضور گرم و حماسی مردم به‌خصوص قشر کودک و نوجوان که همراه والدینشان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده بودند؛ استقبال کردند.

برپایی غرفه کانون استان اردبیل در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس

 بر اساس این گزارش، برپایی ایستگاه نقاشی، ساخت پرچم فلسطین، نگارش دل نوشته برای کودکان مظلوم غزه و آویختن آن از درخت مقاومت ازجمله فعالیت‌های اجراشده در این مراسم بود.

هم‌چنین در غرفه کانون پرورش فکری استان، کودکان و نوجوانان اردبیلی با رنگ‌آمیزی صورتشان با طرح پرچم ایران اسلامی و کشور فلسطین توسط مربیان و حضور در ایستگاه عکاسی که با نمادهای مربوط به این مناسبت فضاسازی شده بود، به ثبت خاطرات این روزشان پرداختند.

برپایی غرفه کانون استان اردبیل در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس

اداره کل کانون استان به‌پاس قدردانی از حضور گرم مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس به کودکان و نوجوانان حاضر در این غرفه، یادبودها و هدایای فرهنگی اهدا کرد.

گفتنی است، گروه کودک شبکه استانی سبلان نیز برنامه خود در این مناسبت را که بخش‌هایی از آن نیز به‌صورت زنده پخش شد، در غرفه کانون پرورش فکری به اجرا درآورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =