کانون پرورش فکری و کانون مساجد استان مازندران تفاهم نامه امضا کردند

در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، میان کانون پرورش فکری و کانون مساجد استان مازندران تفاهم نامه امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، با توجه به توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری ویژه گروه سنی کودک و نوجوان و غنی سازی اوقات فراغت این گروه سنی، تفاهم نامه‌ای میان حامد فاضلی کبریا، مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران و حجت الاسلام محمد ترابیان رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه قرار شد تا از این پس با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی مربیان و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری، فعالیت‌های کانون مساجد در شهرستان‌ها توسعه یابد.   

فاضلی کبریا با استقبال از توسعه این طرح از کانون به عنوان ظرفیتی اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و افزود: توسعه همکاری با  سایر دستگاه‌ها و تشکل‌ها به عنوان حلقه‌های میانی از اولویت‌های کانون مازندران در سال جدید است.

وی از آموزش مربیان مساجد با فعالیت‌های کتاب‌خوانی و معرفی کتاب و امانت آن را یکی از کارهای محوری در این تفاهم نامه دانست و از فعالیت‌های نجوم، اردوهای درون شهری به کانون، نمایش فیلم، عضویت اعضای کانون مساجد در مراکز فرهنگی هنری کانون و سایر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به عنوان دیگر خدمات ارایه شده کانون به بچه‌های مساجد یاد کرد.

حجت الاسلام ترابیان نیز از توسعه فعالیت‌های کتاب محور به عنوان برنامه شاخص سال جدید در کانون مساجد یاد کرد و خواستار حمایت کانون پرورش فکری در حوزه آموزش مربیان مساجد و امانت کتاب به اعضا شد.

وی با تاکید بر شناخت ظرفیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون، خواستار توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکر یبا کانون مساجد در شهرستان‌ها شد.

کانون پرورش فکری و کانون مساجد استان مازندران تفاهم نامه امضا کردند

کانون پرورش فکری و کانون مساجد استان مازندران تفاهم نامه امضا کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =