نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فرماندار فرخ‌شهر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با فرماندار شهرستان فرخشر دیدار داشت تا زمینه رفع مشکلات مراکز کانون دراین شهرستان برنامه‌ریزی و تبادل نظر کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مراکز کانون در زمینه رشد و شکوفایی و استعددیابی کودکان و نوجوانان فعالیت گسترده دارند، گفت: توسعه فعالیتهای این مراکز و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه کلاس‌های مختللف در این مراکز ضروری است.

روح الله واحد دراین دیدار افزود: فعالیت های کانون پرورش فکری که در رشته‌های مختلف فرهنگی، ادبی و خلاقیت است در تربیت و رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان اثرگذار است و باید برای توسعه فعالیتهای مختلف در مراکز کانون از ظرفیت نیروهای مردمی و گروه‌های جهادی به عنوان حلقه‌های میانی استفاده شود.

نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فرماندار فرخشهر

وی با تاکید براینکه کودکان و نوجوانان علاقه زیادی در زمینه آشنایی با نجوم و آسمان دارند، گفت: راه‌اندزی مرکز نجوم شهرستان فرخشهر نیازمند تامین اعتبار است.

مربی مسوول مرکز فرخشهر نیز در این دیدار با ارائه گزارش آماری از فعالیت و کارگاه های کانون پرورشی درسطح شهرستان، گفت: با توجه به استقبال کودکان و نوجوانان این شهرستان از مراکز کانون پرورش فکری و برنامه‌های مختلف دراین مراکز رفع نیازها و کمبودهای موجود در این مراکز ضروری است.

لیلا جعفری افزود: هم اکنون برای توسعه فعالیتهای کانون و جذب کودکان در مناطق روستایی و همچنین مناطقی که مراکز کانون فعال نیست، باید مربیان کانون دراین مناطق حاضر شوند که این امر نیاز به پشتیبانی و حمایت بیشتر از سوی مسوولان شهرستانی دارد.

فرماندار شهرستان فرخشهر نیز در این دیدار قول مساعدت در امر جذب اعتبارات برای مراکز کانون در سطح شهرستان را داد و گفت: توسعه مراکز کانون پرورش فکری یک ظرفیت برای ارائه آموزش‌ در بین کودکان و نوجوانان است.

نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فرماندار فرخشهر

حسین کاووسی افزود: برای شاداب سازی و فضاسازی مرکز فرخشهر باید همکاری و مشارکت بین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانا، فرمانداری و شهرداری فرخشهر انجام شود تا محیطی شاداب، مفرح، امن و با نشاط برای کودکان ایجاد شود. وی، با اشاره به اهمیت دوره ی کودکی و نوجوانی به عنوان مهمترین دوره تربیتی هر فرد گفت: توسعه مراکز آموزشی و فرهنگی برای آموزش به کودکان ونوجونان به عنوان آینده سازان ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =