کد خبر: 338882
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
بازدید 45
تور نمایش شهرطلا در مراکز کانون استان تهران به راه افتاد

نمایش شهر طلا به کارگردانی حامد زحمت کش در مراکز کانون استان تهران اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، نمایش شهر طلا به کارگردانی حامد زحمت کش با موضوع تعاون و همکاری از تاریخ ۱ اردیبهشت تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراکز کم برخوردار استان تهران ویژه اعضا و دانش آموزان طرح کانون مدرسه اجرا می شود.

شهر طلا، نخستین مقصد از ماجراجویی‌های آقای جهانگرد، یک نمایش مشارکتی زندۀ ۶۰ دقیقه‌ای است و با تکنیک نمایش کاغذی اجرا می‌شود. امید و نوید جهانگرد، ماجرای اِمَندا که مجبور شده به خاطر شغل پدرش، به حومۀ یک شهر کوچک و دورافتاده برود به نمایش می‌گذارند. امندا که حوصله‌اش از یک جا نشستن سر می‌رود، شروع به ایده دادن و انجام کارهای جذاب می‌کند تا جای بهتری برای زندگی درست کند. بچه‌ها در این نمایش با مفاهیم مختلف سواد مالی مانند شغل‌ها، کارآفرینی، تعاون، خویش‌فرمایی، سرمایه‌گذاری آشنا می‌شوند، در بخش‌هایی از نمایش مشارکت دارند، کارت‌پستال‌هایی دریافت می‌کنند و برای تقویت نکات آموخته‌شده فعالیتی را انجام می‌دهند.

گفتنی است این نمایش  با ۳۰ اجرا برای ۵۰ نفر در هر سانس در مراکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در راستای اجرای طرح تناوبی تئاتر درکانون و همچنین ایجاد شادی و نشاط می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =