میزبانی کودکان خرم‌آبادی‌ از تماشاخانه سیار کانون

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مهمان کودکان و نوجوانان خرم‌آباد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری از ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ به استان لرستان رفته و تا ۲ اردیبهشت به مدت ۴ روز مهمان کودکان و نوجوانان این استان است.

در این سفر تماشاخانه سیار در اولین اجرا با برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» به کارگردانی علی یدالهی میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد شد.

نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» به کارگردانی علی یداللهی داستان کلاغی را روایت می‌کند که عاشق اجسام براق است و آن‌ها را می‌دزدد تا این‌که به او نشانی یک توپ بزرگ طلایی را می‌دهند و او با تصمیم دزدیدن این توپ راهی سفر و در بین راه با یک سگ و شتر آشنا شده و با قصه‌های آن‌ها به مقصد نزدیک‌تر می‌شود.

میزبانی کودکان خرم‌آبادی‌ از تماشاخانه سیار کانون

این تماشاخانه که در روزهای مختلف سال به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کند، با هماهنگی و همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان با هدف ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار خرم‌آباد، مهمان کودکان و نوجوانان شده است.

همچنین تماشاخانه سیار کانون در محله‌های پاچنار، بوستان آبشار طلایی، میدان ۲۲بهمن، جهانگیر آباد، تپه ماسور، اسبستان، پشته مطهری، فلک‌الدین، میدان تیر، شمشیرآباد و کوی علی آباد، بوستان شاپوری، گل سفید، پشت بازار، اسدآبادی و کرگانه اجرا دارد.

میزبانی کودکان خرم‌آبادی‌ از تماشاخانه سیار کانون

نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا»، مسابقه، قصه‌گویی، اجرای سرود اعضای مراکز، بازی و سرگرمی، نمایش خلاق، معرفی کتاب و... در سفر چهار روزه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به خرم‌آباد از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار خرم آباد اجرا می‌شود.

دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، اداره کل آموزش و پرورش استان، شرکت توزیع برق، آتش‌نشانی، جمعیت هلال احمر، فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس راهور و صداوسیمای مرکز لرستان برای حضور تماشاخانه سیار در این استان همکاری داشته‌اند.

میزبانی کودکان خرم‌آبادی‌ از تماشاخانه سیار کانون

یادآوری می‌شود تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعد از استان لرستان به استان مرکزی و در ادامه به استان همدان سفر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =