دوره‌ی آموزشی چگونگی تقویت تفکر منطقی و فلسفی در کودکان توسط مدیر کل کانون کرمانشاه

دوره‌ی آموزشی چگونگی تقویت تفکر منطقی و فلسفی در کودکان توسط مدیر کل کانون کرمانشاه، چهارشنبه‌ها و به مدت شش هفته برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، دوره‌ی آموزشی چگونگی تقویت تفکر منطقی و فلسفی در کودکان توسط مدیر کل کانون کرمانشاه، چهارشنبه‌ها و به مدت شش هفته برگزار می‌شود.
دوره‌ی آموزشی مجازی «چگونگی تقویت تفکر منطقی و فلسفی در کودکان»، همراه با آموزش داستان‌ها و بازی‌های فلسفی برگزار می‌گردد. این دوره به صورت مجازی بوده و مدرس آن دکتر محمد خیاط زنجانی (مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مدرس دانشگاه و نویسنده‌ی کتاب منطق برای کودکان ) می‌باشد.
موضوعات این دوره‌ی آموزشی شامل: "تفکر فلسفی، تفکر منطقی و فلسفه‌ی اسلامی برای کودکان است که در روزهای چهارشنبه‌ و به مدت ۶ هفته برگزار می‌گردد.
لازم به ذکر است مهلت ثبت نام در این دوره تا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ بوده و شروع جلسات آن اردیبهشت ۱۴۰۳  می‌باشد که همراه با اعطای گواهی است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، عضو کانال دوره‌های آموزشی تربیت محور به نشانی  https://eitaa.com/tarbiyat_kodak_k شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =