کد خبر: 338971
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
پیام تسلیت حامد علامتی برای درگذشت مربی کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور پیامی درگذشت معصومه صادقی مربی و عضو کتاب‌خانه‌های کانون تهران را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این پیام آورده است:     

«بازگشت همه به سوی پروردگار بلند مرتبه است. این نوید خداوند است در قرآن کریم.

خبر درگذشت همکارگرامی سرکار خانم معصومه صادقی، مربی مسئول مرکز شماره ۳۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران، موجب تاثر و اندوه فراوان در میان همکاران شد.

بانوی ارجمندی که سالیان متمادی با مهر فراوان دانه دانایی، اندیشه، انسانیت و خداباوری را در دل کودکان و نوجوانان این سرزمین کاشت.

ایشان اینک از این جهان خاکی رخت بربسته است اما حاصل تلاش و تعهدش فردایی روشن و تابناک برای آینده سازانی است که در کنارش بالیدند و از محضرش به دروازه آگاهی رسیدند.

ضمن ابراز همدردی و تسلیت به همسر و خانواده گران‌قدر آن سفرکرده، یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌داریم و آرزو می‌کنیم روحش در جوار رحمت و مهربانی خداوند بلند مرتبه شاد و در آرامش باشد.»

معصومه صادقی مربی مسئول مرکز شماره ۳۷ کانون پرورش فکری تهران روز اول اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اثر یک مشکل جسمی به دیار باقی شتافت.

او عضو سابق مراکز کانون بود و ۲۱ سال در کانون به‌عنوان مربی، و مسئول تعدادی از مراکز کانون تهران فعالیت کرد و به‌عنوان یک مروج کتاب، مربی انیمیشن، قصه‌گو، هنرمند و طراح دست‌سازه‌های هنری و فضاسازی نمایشگاه‌های کانون هم شناخته می‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =