اجرای طرح«بچه‌های محله» در کرج

جمعی از سازمان ها و دستگاه‌های اجرایی طرح مشترک «بچه‌های محله» را به مناسبت ایام دهه‌ی کرامت در البرز اجرا می‌کنند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز«بچه های محله» عنوان طرح مشترکی است که به منظور ایجاد نشاط و شادی آفرینی در مناطق مختلف شهر کرج برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان اجرا خواهد شد.  

زینب عاشری،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،در نشستی که به منظور بررسی فعالیت‌های دهه کرامت برگزار شده بود خطاب به مسوولانی که از دستگاه‌های اجرایی مختلف حضور داشتند گفت باید فعالیت‌های اجرایی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شوند که تمام اقشار جامعه را در برگیرند .

این مقام مسؤول افزود علاقه‌مند هستیم دهه‌های خاص و مهم مانند دهه‌ی کرامت، دهه‌ی ولایت و .. را به صورت ویژه جشن بگیریم و ادامه داد در دنیای امروز جای جشن‌های پر محتوا به ویژه برای کودکان و نوجوانان خالی است و  متاسفانه تبلیغات بسیاری برای برنامه‌ها و جشن‌های ضد تربیتی صورت می‌گیرد و همین امر مسوولیت ما را در پای کار آوردن کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان دو چندان می کند.

در بخش دیگر این  جلسه که  با حضور مدیرکل و تعدادی از کارشناسان  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون فرهنگی سپاه کرج، مسوولان بخش فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج،آبفای استان البرز، نمایندگان خادم یاران رضوی و بنیاد مهدویت برگزار شد در خصوص برنامه‌های اجرایی و مکان‌های مناسب برای اجرای فعالیت‌ها بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس این خبر قرار است فعالیت‌های دهه کرامت با عنوان «بچه‌های محله» و با هدف گرامی داشت ایام دهه کرامت و استفاده از توان و ظرفیت محلات و معرفی افراد اثرگذار در محل در ده پارک در محلات کلاک، شاهین ویلا، حصارک بالا، اسلام آباد، آق تپه، سهرابیه، حسن آباد؛ ورزشگاه انقلاب کرج( باغستان)، قلمستان و مهدی آباد کرج به ویژه برای مناطق کم برخوردار این شهر اجرا شود.

این برنامه‌ها شامل برنامه‌هایی با محور کودک و نوجوان و حضور تمام اقشار و فعلیت‌هایی مانند نمایش، مسابقه و سرگرمی، غرفه‌های کتاب بازی، کتاب سازی، بازی‌های پدر- فرزندی و خانوادگی با حضور نمایندگانی از هیت ورزش‌های همگانی استان خواهد بود.

این فعالیت ها از ۲۱ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از روز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) تا ولادت با سعادت امام رئوف حضرت رضا (ع) ادامه خواهد داشت، در حال حاضر ساعت پیشنهادی برای این فعالیت ۱۷ تا ۱۹ اعلام شده است و پس از برگزاری جلسه نهایی اطلاع رسانی مجدد انجام خواهد شد.

گفتنی است در این نشست که روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  به دعوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در اتاق جلسات این اداره کل برگزار شد، همچنین برخی  نمایندگان سازمان‌های مختلف از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی کرج بابت تماشاخانه سیار و اجرای فعالیت های اخیر قدردانی کردند.

اجرای طرح«بچه‌های محله» در کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =