کد خبر: 339054
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
بازدید 92
اجرای نمایش «آشتی کنان در کهکشان» در کرج

نمایش «آشتی کنان در کهکشان» به کارگردانی«تیما قاسمیان»  از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، در سالن نمایش مرکز مجتمع کانون کرج به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این نمایش با هدف آموزش مطالب علمی نجومی در قالب بک کار شاد و موزیکال، با تهیه کنندگی و کارگردتنی تیما قاسمیان، تولید شده است.

در خلاصه این نمایش آمده: ستاره دنباله دار قرار است  بعد از  سال‌ها از آسمان عبور کند و  به همین مناسبت در کهکهشان جشن و شادی برقراراست اما ستاره به حضور ماه حسادت می‌کند و به دوستانش می‌گوید اگر امشب ماه در آسمان باشد، من عبور نخواهم کرد و در ادامه ماجراهای جالبی در این نمایش اتفاق می‌افتد.

  نمایش «آشتی کنان در کهکشان» از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن نمایش مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرج به نشانی  کرج، خیابان شهید صدوقی( ساسانی)، انتهای خیابان شهید نامجو، اجرا خواهد شد و برای گروه سنی ۴ سال به بالا مناسب است.

این نمایش کاری از گروه هنری «آتم» به نویسندگی«آیدین آقازاده» است و مریم قربانی، محمد مصطفی نژاد، فاطمه سرلک، امیر مرسلی، امیر حسین سوری، محمد جواد نجفی، سمیه نوروزی یگانه، سارینا شیاسی، نسترن بابا مرادی، هستی ولیزاده و سنا قدمنان، بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد.

همچنین مریم پیوند حیدری، مجری طرح و میلاد خوشابی، دستیار کارگردان این نمایش هستند.

اجرای نمایش «آشتی کنان در کهکشان» در کرج

لازم به توضیح است علاقه‌مندان برای تهیه‌ی بلیت و  حضور در اولین اجرای این نمایش که روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ خواهد بود، می‌توانند با شماره ۰۹۳۵۲۱۱۳۱۱۵ تماس حاصل کنند.

گفتنی است اعضای  مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز می‌توانند بلیت این نمایش را با تخفیف ویژه‌ی اعضای کانون،  تهیه کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =