کد خبر: 339068
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
اعضای داستان نویس استان خراسان رضوی بر بلندای قاف

۸ تن از اعضای ادبی مرکز آفرینش‌های ادبی استان خراسان رضوی به باشگاه رویش‌ استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، سمیه سلامی‌راد کارشناس ادبی استان با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام اسامی راه‌یافتگان به اردوی گزینش باشگاه قاف (داستان)، ۸ نفر از اعضا مستعد کارگاه‌های داستان استان خراسان رضوی معرفی شدند.

سلامی‌راد افزود: در ادامه فرایند استعدادیابی و کشف و شناسایی استعدادهای برتر از میان نوجوانان سراسر کشور و فعال سازی باشگاه قاف در بخش داستان پس از بررسی و ارزیابی آثار دریافتی توسط تیم داوری تعداد دو برابر ظرفیت پذیرش یعنی تعداد ۷۴ نفر از این استعدادها برای مصاحبه مجازی در دی ماه سال گذشته دعوت شدند.

آیناز اصغردخت، شقایق کریمی و غزاله حسین‌زاده از مرکز قوچان و از اعضای خانم الهام فلاح یساولی، حلما غنی‌آبادی و ستایش حشمتی از اعضای خانم بهاره قانع‌نیا، زینب خیاطی و نگار رضادوست از مراکز نیشابور و عضو کارگاه ادبی خانم زهره اکبرآبادی و زینب شفیع نادری از اعضای کارگاه‌های مجازی و عضو خانم الهام دهقان راه یافتگان به این دوره از باشگاه قاف هستند.  

سلامی‌راد در پایان اعلام کرد: باشگاه رویش‌ استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) به‌منظور بسترسازی برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی تشکیل شده است.

لازم به توضیح است اردوی آغازین باشگاه رویش‌ استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در شعر از یکم تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد. اردوی اعضای داستان نویس متعاقباً اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =