دیدار معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان

امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محمدرضا وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در این دیدار که همزمان با بازدید شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد،  پیرامون مسائل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفتگو  شد.

بنابر این خبر، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون ضمن معرفی کانون پرورش فکری به صورت اجمالی و در سطح کشوری درباره نیازمندی‌های کانون استان بیان کرد:  اولین نیاز کانون استان کرمان با توجه به اینکه تجهیزات مختص کودک و نوجوان در بسته نوسازی مدارس نمی‌گنجد، رفع موانع برای تملک دارایی‌هایی که در حال حاضر در اختیار سازمان نوسازی مدارس در بخش تعمیر و تجهیزات است.

وی افزود: علاوه بر تکمیل ساختمان مرکز کانون سیرجان،  درخواست خرید چند  خودرو باری شهری(فوتون یا ای‌سوزو) برای راه‌اندازی تماشاخانه  سیار و چند دستگاه dcp( پخش فیلم سیار) جهت اکران محتوای تصویری در کل استان و به ویژه مناطق کم‌برخوردار جهت برقراری عدالت فرهنگی را داریم.

کمالوندی در ادامه با توجه به فرسودگی ساختمان و تجهیزات مراکز کانون استان افزایش عدد بودجه کانون را از ضروریات دانست و تشریح کرد: : تجهیز مراکز فرهنگی کانون استان به آسمان‌نمای سیار می‌تواند تاثیرات علمی و تربیتی قابل توجهی برای کودکان و نوجوانان داشته باشد و از نیازمندی‌های استان است.

این در حالی است که، وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار داشت:  از حضور آقای علامتی در استان کرمان بسیار خوشحال شدم و معتقدم این آمد و رفت‌ها همراه با برنامه‌ نتیجه خیلی خوبی برای بچه‌ها خواهد داشت.

وحیدی با اشاره به اینکه جامعه هدف کانون با توجه به جامعه دانش‌آموزی باید افزایش یابد افزود:  تخصیص ۲۰ میلیارد ریال بودجه مازاد درآمد استان برای تکمیل ساختمان پلاتوی اداره‌کل کانون کرمان در سال جدید  در نظر گرفته شده است.

همچنین، برای تملک بودجه تعمیر و تجهیز مراکز به مدیرکل کانون قول همکاری دادند.

وی اضافه کرد:  در صورتی که مجوزهای لازم از کمیسیون ماده دو برای خودرو تماشاخانه سیار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کسب شود این خودرو از سوی ایشان برای کانون استان خریداری خواهد شد.

وحیدی با بیان اینکه علاقه‌مند است در فضای کودک و نوجوان در استان با کمک کانون اتفاقات خوبی رقم بخورد برای دیگر تقاضاهای مطرح شده در این نشست قول همکاری کامل دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =