کد خبر: 339086
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۸
بازدید 70
سه عضو ارشد کارگاه های داستان کانون فارس به  «قاف» راه یافتند

سه عضو ارشد کارگاه های داستان کانون فارس، به باشگاه رویش‌ استعدادهای برتر ادبی نوجوان «قاف» راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، نفر از اعضای ارشد کارگاه های داستان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، به باشگاه رویش‌ استعدادهای برتر ادبی نوجوان «قاف»  راه یافتند.

راضیه احمدی کارشناس آفرینش های ادبی استان با اعلام این خبر گفت: تربیت نسل نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ساله برای رشد و بالندگی آینده ‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت ‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.

احمدی افزود: در ادامه فرایند کشف وشناسایی استعدادهای برتر در زمینه ادبی از میان نوجوانان سراسر کشور و به منظور هدایت آموزشی و تربیتی استعدادهای برتر و سرآمد و ایجاد سازوکارهای مناسب برای بالندگی آنان به عنوان سرمایه های ملی باشگاه استعدادهای برتر قاف از سال ۱۴۰۲ به اجرا در آمد.

وی افزود: این باشگاه در سه بخش شعر، داستان و نوشتن خلاق شروع به شناسایی اعضای مستعد سراسر کشور کرده و در سال گذشته اولین دوره ی شعر این باشگاه با حضور اعضای نوجوان سراسر کشور در بندر انزلی برگزار شد؛  و در روند فعال سازی باشگاه قاف در بخش داستان پس از بررسی و ارزیابی آثار دریافتی توسط تیم داوری دو برابر ظرفیت پذیرش این استعدادها برای مصاحبه مجازی در دی ماه سال گذشته دعوت شدند. 

برهمین اساس سه عضو ارشد کارگاه های ادبی، مهسا احمدی از مرکز صدرا، فاطمه میری از مرکز فیروزآباد و فاطمه نرگس خلیلیان از مرکز سه شیراز، به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.
همچنین مربیان این اعضا ارشد در مرکز فیروزآباد و مرکز سه شیراز به تربیت، گیتا عزیزی پور و سمیه کشاورز بوده اند؛ که خود از نویسندگان توانمند استان هستند.

لازم به توضیح است زمان و مکان اردوی آغازین باشگاه رویش‌ استعدادهای برتر ادبی نوجوان «قاف»  در داستان متعاقباً اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =