فعالیت‌های هفته زمین پاک کانون نمین در روستای نوجده

به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک، مسابقه نقاشی، پاک‌سازی محیط و غرس نهال با حضور سرپرست فرماندار و جمعی از روسای ادارات شهرستان نمین در روستای نوجده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با هفته گرامیداشت زمین پاک و اجرای برنامه‌های این مناسبت در روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین، باهدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست و آگاهی بخشی از لزوم توجه به پاکیزگی محیط زندگی، ویژه‌برنامه‌ی «دوست خوب زمین باشیم» را اجرا کرد.

زهرا فرج زاده مربی مسئول کانون نمین در گزارش خود از این برنامه عنوان داشت: در اجرای برنامه نکوداشت هفته زمین پاک که با حضور محمد آقازاده سرپرست فرمانداری نمین و جمعی از مسئولان شهرستان در مدرسه ابتدایی روستای نوجده از توابع این شهرستان برگزار شد، مرکز فرهنگی هنری کانون نیز فعالیت‌های مختلفی را برای دانش آموزان این روستا اجرا کرد.

فعالیت‌های هفته زمین پاک کانون نمین در روستای نوجده

وی اظهار داشت: ازجمله برنامه‌های اجراشده در این روز معرفی کتاب سلام من زمین هستم، قصه‌گویی از دو داستان با عنوان‌های «زمین خانه من است» و «گلدان خالی» و برگزاری مسابقه نقاشی بود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان برنامه ضمن غرس نهال و پاک‌سازی بخشی از محیط این روستا، سرپرست فرمانداری شهرستان نمین از کودکان حاضر در برنامه به جهت مشارکت در مسابقه نقاشی با اهدای جوایزی، تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =