اجرای فعالیت‌های هفته‌های زمین پاک و سلامت در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان(بخش پایانی)

همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته سلامت و هفته زمین پاک، اهمیت این دو موضوع را در زندگی شخصی و اجتماعی به اعضا یادآور شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فعالیت‌های مربوط به هفته زمین پاک و هفته سلامت در مراکز فرهنگی‌هنری استان برگزار شد.

در این برنامه‌ها، ابتدا کارشناسان تغذیه از اهمیت خوراکی‌های مناسب در تامین سلامتی سخن گفتند و پس از آن مربیان فعالیت‌هایی چون قصه‌گویی، معرفی کتاب و برپایی کارگاه کاردستی برای بچه‌ها در مراکز و مدارس اجرا کردند.

آشنایی با بهداشت فردی و اجتماعی، برای اعضا بیان شد و پس از آن اعضا برخی از راه‌های مهم پیشگیری از بیماری را فراگرفتند.

در حوزه زمین پاک هم، نواختن زنگ زمین پاک با حضور کارشناسان محیط زیست در مراکز و در ادامه، برگزاری کارگاه‌هایی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اهمیت محیط زیست در همه جنبه‌های زندگی شخصی و اجتماعی صورت گرفت.

مراکز فرهنگی‌هنری بنجار، زیباشهر، کنارک، چابهار، شماره یک و دو زابل، نیمروز، زهک، شماره یک و دو خاش، دلگان، هیرمند، شماره یک، دو، پنج و مجتمع زاهدان، شماره یک و دو ایرانشهر، بمپور، هامون، میرجاوه، نیکشهر، بزمان، سراوان و سرباز در این هفته‌ها برای اعضا ویژه برنامه‌هایی برگزار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =