کانون پرورش فکری جایگاه ارزشمندی در جامعه دارد

رضا داوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری ازنا و کارشناسان استان با محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان: امروز ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری ازنا و کارشناسان استان با فرماندار ازنا دیدار و گفت و گو کردند.
 در این نشست محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل و مربیان کانون به خاطر اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری برای کودکان ونوجوانان بر جایگاه ارزشمند کانون پرورش فکری در تربیت قشرآینده ساز جامعه تاکید کرد.
 وی گفت: آمادگی حمایت و پشتیبانی از اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون را در شهرستان ازنا داریم.
فرماندار ازنا بیان داشت: در خصوص تامین هزینه های لازم جهت تجهیز و بروزرسانی امکانات مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همکاری های لازم را انجام می دهیم.
فاتحی افزود: هزینه کردن برای کودکان ونوجوانان نوعی سرمایه گذاری برای آینده ی این مرز و بوم است.
در ادامه این نشست رضا داوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی ما ترویج فرهنگ کتاب خوانی در بین کودکان ونوجوانان است و اجرای برنامه های فرهنگی هنری و ادبی را با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی در طول سال و مناسبت های مختلف داریم.
مدیر کل کانون لرستان ضمن تقدیر از فرماندار ازنا افزود: امیدواریم با حمایت فرمانداری شاهد توسعه و تجهیز  فیزیکی و حضور گسترده کودکان ونوجوانان در مرکز کانون و اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی باشیم.
گفتنی است: در این روز داوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان و همراهان با معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ازنا، شهردار و اعضای شورای شهر نیز دیدار و گفت و گوکردند.

کانون پرورش فکری جایگاه ارزشمندی در جامعه دارد

کانون پرورش فکری جایگاه ارزشمندی در جامعه دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =