کد خبر: 339233
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
بازدید 13
اولین نشست هم اندیشی کودکان و نوجوانان کانون استان مرکزی

نشست هم اندیشی پارلمان کودکان و مشاوران نوجوانان کانون استان مرکزی با مدیرکل ورزش و جوانان استان در اراک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان مرکزی، نشست هم اندیشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری استان مرکزی پیرامون مسائل و مشکلات مرتبط با ورزش ،باشگاه ها و پارک ها با حضور اعضای پارلمان کودک و مشاورین نوجوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

اولین نشست هم اندیشی کودکان و نوجوانان کانون استان مرکزی

در این نشست احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی،پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان ،خسروانی عضو شورای اسلامی شهر اراک ،کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری و ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

اعضای پارلمان کودک و کشاوران نوجوان مدیرکل کانون استان در جلسه با بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات مرتبط با ورزش ،باشگاه ها و پارک ها به بحث و تبادل نظر با مدیرکل  ورزش و جوانان پرداختند.

منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی گفت: در واقع این نشست ها با هدف بیان مسائل و مشکلات و نیازمندیها و مطالبات کودکان و نوجوانان از مسئولین شهر تشکیل شده است تا کودک و نوجوان فرصت تجربه جایگاه بزرگترها و احساس بالندگی و عزت نفس را تجربه کنند.

وی تصریح کرد: پارلمان کودک و مشاوران نوجوان مدیر کل کانون علاوه بر همفکری در مسایل و مشکلات در کانون مطالبات دیگری را از طریق کانال کانون پیگیر هستند تا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در حوزه های مختلف اجتماعی ، شهری و حقوق شهروندی بیان کنند .

منصوری اظهار داشت: در این گونه نشست ها بچه ها بی تکلف با مسئولین صحبت می کنند و از دغدغه هایشان می گویند و از مسئولین متقاضی ایجاد فرصتهای خاص هستند که بر همین اساس متناسب با پیشنهاد و نقطه نظرات کودکان و ونوجوانان و برطرف کردن دغدغه هایشان در قالب "شهر دوستدار کودک" ، "پارلمان کودک" ،"شهریاران کودک" نشست هایی با مسئولین استان خصوصا شهردار ، مدیر کل صدا وسیما و نماینده دادگستری و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی دیگر مسئولان برگزار شده است .

اولین نشست هم اندیشی کودکان و نوجوانان کانون استان مرکزی

پیرایش مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست صمیمانه با جمعی از اعضای پارلمان کودک و مشاوران مدیر کل کانون پرورش فکری شنوای نظرات و انتقادات و پیشنهادات کودکان ونوجوانان در حوزه مسائل و مشکلات ورزشی در باشگاه ها و پارک ها بودند.

در پایان این مراسم از دینا ربیعی عضو  مرکز شماره هشت اراک یکی از منتخبین پویش کتابخوانی در جلسه پارلمان کودک تجلیل شد .

اولین نشست هم اندیشی کودکان و نوجوانان کانون استان مرکزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =