دیدار مدیر کل کانون البرز و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدشهر

مدیر کل کانون البرز به منظور بررسی زمینه‌های همکاری مشترک و جلب حمایت شورا در واگذاری ساختمان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر محمد شهر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، زبنب عاشری، مدیر کل کانون ضمن اعلام این خبر گفت با توجه به دیدار قبلی که آذر ماه سال گذشته با شهردار محمدشهر، برگزار شده بود بازدیدی را از سرای محله شهرداری و کانون فرهنگی کوی بهار جهت انتخاب فضای مناسب همکاری انجام دادیم

عاشری افزود در همان جلسه مهندس حسن زاده،  شهردار محمدشهر ضمن اعلام آمادگی شهرداری جهت مشارکت در راه اندازی و آغاز به کار کانون در محمدشهر ، نیاز مبرم کودکان و نوجوانان شهر به توسعه ی فعالیتهای آموزشی ، فرهنگی و هنری را از عوامل تاثیرگذار در انگیزه بالای مدیریت شهری در حوزه فرهنگی و هنری دانست.

ایشان افزود بر همین اساس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمد شهر با موضوع درخواست کانون برای فعالیت در شهر محمد شهر مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است مدیر کل کانون البرز در ابتدای این جلسه ضمن معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خدمات فرهنگی، هنری، ادبی آن در استان، به ضرورت احداث مراکز ثابت و سیار به ویژه در مناطق کم برخوردار استان اشاره کرد.

لازم به توضیح است مدیر کل کانون البرز به مناسبت روز شوراها کتاب عارف ۱۲ ساله ( مادرانه‌های نوجوان شهید رضا پناهی) تالیف سید حسن موسوی را به عنوان هدیه ی روز شوراها به اعضای  کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمد شهر اهدا کرد

دیدار مدیر کل کانون البرز و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =