کد خبر: 339345
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
بازدید 63
ز بوسیدنی‌ های این روزگار، یکی شان بود دست آموزگار

مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون یزد در راستای پویش همه مدیون توایم معلم و همزمان با هفته معلم از زهرا خورشیدنام قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری ‌کودکان ونوجوانان استان یزد، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، همزمان با گرامیداشت روز معلم در سراسر کشور، مراسم تقدیر از استاد انجمن شاهنامه خوانی مرکز، زهرا خورشیدنام با حضور اعضا انجمن و خانواده هایشان در مرکز شماره یک یزد برگزار شد.

در این برنامه اعضا به قرائت اشعار و دکلمه هایی در مقام‌ معلم که‌ حاصل کارگاه ادبی مرکز و اعضای ادبی بود پرداختند. دف نوازی مائده سادات توکلی عضو این مرکز برنامه را دلنشین تر کرد.

ز بوسیدنی‌ های این روزگار، یکی شان بود دست آموزگار

سکینه قیصری کارشناس فرهنگی کانون گفت: این انجمن سالها قبل نیز در مرکز یک برقرار بوده و تشکیل مجدد انجمن شاهنامه خوانی و حضور فعال اعضای کودک و نوجوان در اینجا میتواند مژده ای بر ماندگار شدن انجمن در کانون و تربیت نسلی آگاه بر ادبیات کهن ایران باشد. خورشیدنام با بیان اینکه در ادامه آموزش اعضای انجمن، شناخت بیشتر شاعران کهن ایران از جمله سعدی و حافظ و بررسی آثارشان را در نظر دارد؛ از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای فراهم کردن این بستر فرهنگی و ادبی تشکر کرد.

نسیمه اسمعیل جامی مربی مسئول مرکز هدف از برگزاری این برنامه را یادآوری و پاسداشت جایگاه والای معلم به کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: اولین معلمین همه ما، پدران و مادرانمان هستند که اولین گامهای شناخت مسیر زندگی را به ما نشان میدهند و باید قدردان همه معلمان خود در زندگی باشیم. 

ز بوسیدنی‌ های این روزگار، یکی شان بود دست آموزگار

در پایان با اعطای لوحی با امضای مدیرکل کانون استان یزد و همچنین هدایایی از طرف اعضای انجمن و سایر مربیان مرکز یک از زحمات بی دریغ خورشیدنام قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =