فرماندار چایپاره: به مجموعه ی کانون غبطه می خورم/ درخشش عضو چایپاره ای مایه ی مباهات است

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی ضمن دیدار با فرماندار چایپاره دیپلم افتخار عضو کانون را اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، زهرا آب سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن دیدار با سعید شکورزاده فرماندار شهرستان چایپاره دیپلم افتخار عضو مرکز چایپاره را نیز به فاطمه رستمی  اهدا کرد.

در این دیدار شکورزاده با تمجید از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: کانون تأثیر بسزایی در رشد، آموزش و شکل گیری شخصیت کودکان و نوجوانان دارد.

وی ادامه داد: آموزش مفاهیم اخلاقی و اسلامی به صورت غیرمستقیم و در قالب هنر و ادب توسط کانون کار بسیار ارزشمند و مهم است.

فرماندار شهرستان چایپاره اضافه کرد: حقیقتا به مجموعه ای چون کانون غبطه می خورم و داشتن روحیه ی جهادی و انقلابی در این مجموعه فرهنگی بسیار ارزشمند است، از کانون و تمام ظرفیت ها و استعداد های آن در سطح شهرستان چایپاره حمایت می کنیم و بار دیگر موفقیت عضو چایپاره ای را تبریک عرض می کنم.

در این دیدار زهرا آب سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به فراخوان ها و جشنواره های اخیر کانون گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حوزه های فرهنگی، هنری و ادبی  فعالیت های بسیار خوبی انجام داده که امروز درخشش این عضو هنرمند به عنوان یکی از پنج برگزیده مسابقه بین المللی نقاشی «فونشال پرتغال» از کشور ایران و به عنوان تنها نماینده استان مایه افتخار است.

آب سوران بیان کرد: موضوع این نقاشی، «گنجینه های میهن من» بود که در آن فاطمه رستمی عضو نوجوان کانون شهرستان چایپاره به روستا و زندگی عشایر به عنوان یکی از گنجینه های ارزشمند کشور اشاره کرده بود.

ایشان در پایان و با اشاره به سیاست ها و راهبردهای کانون در جهت بهبود زیرساخت ها و تجهیزات کانون چایپاره درخواست همکاری کرد تا اتفاقات بسیار خوبی در این شهرستان رقم بخورد.

در پایان، دیپلم افتخار «فونشال پرتغال» به عضو مرکز چایپاره فاطمه رستمی اهدا و از زحمات مربی این عضو هنرمند،  فاطمه علیایی با لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

شایان ذکر است؛ کارشناس ارزیابی عملکرد، کارشناس فرهنگی و مربی مسئول مرکز شهرستان چایپاره،  آب سوران را در این دیدار همراهی می‌کردند.

فرماندار چایپاره: به مجموعه ی کانون غبطه می خورم/ درخشش عضو چایپاره ای مایه ی مباهات است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =