با حضور مدیر کل کانون استان و متولیان تعلیم و تربیت در شهرستان چایپاره

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، مدیرکل کانون استان با حضور در جمع متولیان تعلیم و تربیت در کانون شهرستان چایپاره ضمن اشاره به  فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی گفت: شاخصه ی جامعه سالم و پرورش یافته، داشتن یک نظام تعلیم و تربیت پویا و پیشرفته است تا از این طریق کودکان و نوجوانانی تلاشگر، خلاق و مبتکر رشد کنند و این امر محقق نمی شود مگر با فراهم آوردن زمینه ها و عوامل به فعلیت رساندن و شکوفا ساختن استعدادها.

آب سوران در ادامه، ضمن قدردانی از زحمات مدیران مدارس و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان چایپاره، به همکاری بین این دو نهاد اشاره کرد و موفقیت های کودکان و نوجوانان شهرستان را در گرو تعامل بین آن دو تاثیرگذار دانست.

ایشان ضمن تشریح فعالیت ها، تولیدات کتاب، فیلم، پویانمایی و اسباب بازی و سرگرمی های سازنده را از دیگر خدمات کانون برای مخاطبین برشمرد و از اجرای موفقیت آمیز برنامه ملی «کانون مدرسه» خبر داد.

پاسخ به سوالات حاضرین در جلسه پیرامون اکران «فیلم بچه زرنگ» در این شهرستان و امکان بهره مندی تعداد بیشتری از دانش آموزان مدارس از فعالیت های کانون از دیگر بخش های این نشست بود.

اهدای لوح تقدیر به مناسبت گرامیداشت «هفته معلم» و قدردانی از زحمات مدیران محترم مدارس پایان بخش این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =