دو نوجوان کانون استان به قله قاف رسیدند

مدیرکل کانون چهارمحال و بختیاری از دو عضو برگزیده در باشگاه قاف تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، یگانه آذری عضو انجمن نویسندگان نوجوان کانون بن با مربیگری فاطمه آذری و ایلیا خسروی عضو انجمن نویسندگان نوجوان کانون فارسان با مربیگری معصومه گودرزی روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  به همراه مربیان خود با روح الله واحد مدیر کل کانون استان دیدار و گفت و گو کردند.
روح الله واحد هدف از این دعوت را ارزشگذاری نسبت به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ادبی اعضا، ایجاد انگیزه، تشویق و حمایت از نویسندگان نوجوان و مربیان پرتلاش آنها دانست و افزود من به مراکز کانون استان و به خصوص مراکز بن و فارسان بخاطر داشتن همچین اعضایی تبریک می‌گویم، تبریک اول به مراکز کانون و تبریک دوم را به خانواده‌های محترم این اعضا می‌گویم.

دو نوجوان کانون استان به قله قاف رسید

ایلیا خسروی عضو ۱۶ ساله کانون از شهر فارسان گفت: داستانی که من آن را پیگیری کردم در مورد زلزله از تمام جوانب مادی و مصیبت‌هایی که بر سر زلزله زده‌ها وارد می‌شود بوده و من افتخار میکنم که عضو کوچکی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستم و تمام موفقیت خودم را ابتدا به خانواده و سپس به مربیان زحمت کش کانون مدیون هستم.

دو نوجوان کانون استان به قله قاف رسید

یگانه آذری عضو ۱۶ ساله کانون شهرستان بن گفت: داستان من در مورد قطره‌ی کوچک آبی است که به دنبال یک جای خوب بر روی زمین می‌گردد که فرود آید تا اینکه به حرم امام رضا(ع) می‌رسد و خود را داخل حوض آب حرم می‌اندازد و ...

عضو مرکز بن گفت: این داستان در جشنواره رضوی موفق به کسب رتبه نخست شد و آنرا برای باشگاه قاف ارائه دادم و در این راه از کمک‌های صمیمانه مربیان کانون بسیار بهره بردم.

توضیح اینکه فرایند برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی و تربیتی باشگاه (قاف) در بخش شعر از پاییز سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون بیش از هفت نشست و کارگاه در موضوع‌های مختلف مانند: اندیشه در شعر، زبان شعر و زیبایی‌شناسی ادبی، برجسته‌سازی زبان و آشنایی‌زدایی، شگردهای فرمی و محتوایی حافظ، سعدی آموزگار روزگاران، سیر مطالعاتی اعضای قاف و... با حضور مدرسانی چون مرتضی امیری‌اسفندقه، سعید بیابانکی، میلاد عرفان‌پور، مریم اسلامی و حسین دهلوی برگزار شده است.

براساس تقویم زمان‌بندی آموزشی، قرار است کارگاه‌ها به شیوه پی‌درپی، هر هفته روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به صورت مجازی و در محیط اسکای‌روم برگزار شود

در این نشست آموزشی و توجیهی که برای راه‌یافتگان به باشگاه داستان (قاف) برگزار می‌شود؛ قوانین و مقررات عضویت در باشگاه، سرفصل‌ها و طرح درس‌های دوره‌ی آموزشی و منابعی برای سیر مطالعاتی به اعضای باشگاه ارائه خواهد شد.

یادآوری می‌شود جلسه‌های آموزشی داستان‌نویسی اعضای باشگاه داستان قاف در طی سال جاری با سرفصل‌های تعیین شده به شیوه پی‌درپی ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =