گسترش فعالیت های کانون در حوزه ی رسانه و فضای مجازی

مسئول سازمان فضای مجازی سراج آذربایجان غربی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی: سید مهدی سید رضایی مدیر دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج با آب سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار کرد.

در این جلسه زهرا آب سوران مدیرکل کانون استان ابتدا به معرفی فعالیت های کانون پرورش فکری پرداخت و گفت: ۳۵ مرکز ثابت، سیار و پستی در سطح استان و در رده سنی ۶ تا ۱۷ سال فعالیت می کنند.

آب سوران با اشاره به سیاست های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال جدید گفت: برنامه های ویژه ای برای نوجوانان در تابستان امسال داریم و یکی از حوزه هایی که باید ورود کنیم و کارگاه های آن را برگزار کنیم در حوزه رسانه و سواد فضای مجازی است.

در این جلسه سید مهدی سید رضایی مدیر دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج با اهمیت آموزش و استفاده درست از فضای مجازی گفت: فضای مجازی و استفاده درست از آن بخصوص در کودکان و نوجوانان به یکی از مسائل مهم و قابل بحث در جوامع تبدیل شده است.

سید رضایی ادامه داد: در طی این سال ها سازمان فضای مجازی سراج همواره با برگزاری کلاس ها و دوره ها در راستای تربیت نیروی رسانه ای و انقلابی تلاش های بسیار خوبی انجام داده است. 

سید رضایی با اشاره به فعالیت های این سازمان در سال گذشته افزود: در سال ۱۴۰۲ در کنار برگزاری دوره های مختلف در حوزه ی رسانه برای اولین بار بوتکمپ بازی سازی را برای نوجوانان برگزار کردیم که استقبال خوبی از این بوتکمپ شد و کلاس پیشرفته بازی سازی نیز با محوریت تربیت تیم های بازی سازی برای استان در حال برگزاری است و برنامه ی ویژه ای هم برای برگزاری این چنین رویداد ها در سال جاری داریم.

سید رضایی در تمجید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون همواره اقدامات بسیار خوبی در کشف و پرورش استعداد ها داشته و هنرمندان بسیاری هستند که فعالیت های هنری خود را از کانون آغاز کرده اند و از اجرای برنامه ی مشترک با کانون استقبال می‌کنیم.

در این جلسه حاضران به بحث در مورد اجرای برنامه های مشترک و تربیتی در حوزه نوجوانان پرداختند.

معاونت اداری و مالی، مسئول حراست و کارشناس ارزیابی اداره کل کانون و معاونت رسانه و معاونت اجرایی سازمان فضای مجازی سراج در این جلسه حضور و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =