نمایشگاه گرامیداشت هفته معلم

مربیان و کارکنان کانون استان با برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی هنری هفته‌ی معلم را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری نمایشگاه آثار فرهنگی هنری ادبی مربیان و کارکنان کانون استان در هفته بزرگداشت مقام معلم در گالری مرکز مجتمع گشایش یافت.

در آیین گشایش این نمایشگاه که تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر استان نیز حضور داشتند، مدیرکل کانون استان گفت: هدف از برپای این نمایشگاه ارج نهادن و نمایش آثار و توانایی‌های مربیان و کارکنان کانون است.

نمایشگاه گرامیداشت هفته معلم

روح‌الله واحد گفت: باید اذعان داشت که آثار فاخر و ارزشمندی از مربیان فرهنگی ادبی و هنری در این نمایشگاه جمع‌آوری شده که در نوع خود کم‌نظیر است و خالقین این آثار می‌توانند در تمامی سطوح و در حد اساتید بنام و مشهور شاگردان و هنرجویان ارزشمندی را تربیت و تحویل جامعه دهند.

واحد گفت: تمامی آثار راه یافته به این نمایشگاه با موضوع آزاد و تکنیک‌های متفاوت انجام گرفته است.

گفتنی است در این نمایشگاه تعداد 172 اثر شرکت دارد که این آثار شامل: نقاشی، تصویرگری، نگارگری، عروسک‌سازی نمایش و انیمیشن، خوشنویسی، سفالگری، سرامیک، عکاسی، هنرهای بومی محلی، معرق‌کاری و آثار منتشر شده مربیان ادبی می‌باشد. این نمایشگاه تا 20 اردیبهشت 1403 در محل گالری مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پذیرای علاقمندان می‌باشد.

طراح پوستر: ملوک افشاری

نمایشگاه گرامیداشت هفته معلم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =