تخفیف ویژه کتاب‌های کانون برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس

هم‌زمان با برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کانون پرورش فکری با ارایه یک تخفیف ویژه، امکان تجهیز کتابخانه‌های مدارس را فراهم کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجتبی دانشور مدیرکل نظارت بر چاپ و محصولات کانون پرورش فکری با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه‌هایی که کانون  در سال ۱۴۰۲ آغاز کرد و امسال هم ادامه دارد تجهیز کتابخانه‌های مدارس و کتابخانه‌های کلاسی است.

وی افزود: کانون پرورش فکری با انجمن‌های مختلف این کار را پیگیری می‌کند.

مدیرکل نظارت بر چاپ و محصولات کانون تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، کانون پرورش فکری برای مدارس شرایط ویژه‌ای درنظر گرفته است و برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس ۲۵ درصد تخفیف می‌دهد. همچنین یک بسته هدیه از طرف کانون به آن مدرسه اهدا خواهد شد.

مجتبی دانشور در پایان گفت: مدارس برای این‌که از این شرایط استفاده کنند می‌توانند با در دست داشتن یک معرفی‌نامه از مدرسه به غرفه کانون پرورش فکری در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان مراجعه و آنجا کتاب‌های‌شان را انتخاب و از ۲۵ درصد تخفیف استفاده کنند. بعد از نمایشگاه هم بسته هدیه کانون برای‌شان ارسال می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی، ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) و بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی  https://book.icfi.ir/ حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =