نمایشگاه کتاب کانون کرمانشاه در بقعه‌ی احمدابن اسحاق

به مناسبت سالروز حماسه‌ی عملیات بازی‌دراز، نمایشگاه کتاب کانون کرمانشاه در بقعه‌ی احمدابن اسحاق شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، به مناسبت سالروز حماسه‌ی عملیات بازی‌دراز، نمایشگاه کتاب کانون کرمانشاه در بقعه‌ی احمدابن اسحاق شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد.
با توجه به ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور، به مناسبت سالروز حماسه‌ی عملیات افتخار آفرین بازی‌دراز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب در بقعه‌ی احمدابن اسحاق نمود که این نمایشگاه با استقبال راهیان نور و زائران روبرو شد.

نمایشگاه کتاب کانون کرمانشاه در بقعه‌ی احمدابن اسحاق
در همین راستا مربیان حاضر در این نمایشگاه کتاب علاوه بر معرفی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتاب‌های آن، به اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور نیز پرداختند.
گفتنی‌است عملیات بازی‌دراز نتیجه‌ی ایمان، غیرت، شجاعت و ولایتمداری نیروهای رزمنده ارتش و سپاه است که هر ساله در اردیبهشت‌ماه، آیینی به یاد شهدا و غربت جبهه‌های این منطقه در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه برگزار و با حضور هزاران نفر از راهیان نور، اردوهای عاشقان سرزمین نور آغاز می‌شود و نمونه‌ای از هزاران افتخارآفرینی دروان طلایی دفاع مقدس است که در اذهان همگان جاوید و مانا مانده است.

نمایشگاه کتاب کانون کرمانشاه در بقعه‌ی احمدابن اسحاق
عملیات بازی‌دراز با رشادت‌های رزمندگان اسلام توانست منجر به بازپس‌گیری منطقه‌ای شود که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و معادلات رژیم متخاصم بعثی را برای اشغال و تصرف این منطقه با اهمیت به هم ریخت. ارتفاعات بازی دراز از مناطق حساس غرب کشور و استان کرمانشاه، نماد عشق و عرفان است که ۴۲ سال پیش رزمندگان شجاع و دلاور با ۲ گردان از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ۲ گردان از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در این عملیات حضور داشتند و در مقابل دشمن بعثی عراق به پیروزی رسیدند.

نمایشگاه کتاب کانون کرمانشاه در بقعه‌ی احمدابن اسحاق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =