تفتی‌ها از برنامه‌های تماشاخانه سیار استقبال کردند

کاروان فرهنگی هنری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسیر خود با عنوان "مسیر هشتم" و در دومین روز حضور در استان یزد، میهمان شهرستان تفت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، کاروان فرهنگی هنری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسیر خود با عنوان "مسیر هشتم" با حضور در دهستان نصرآباد، علی‌آباد پیشکوه و روستای اسلامیه و اجرای برنامه‌هایی از قبیل نمایش خداداد، منقبت خوانی مورد استقبال قرار گرفت.

این رویداد همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) با اجرای نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجسته‌گی اثر راه یافته به بخش پایانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی آغاز شده و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

 تفتی‌ها از برنامه‌های تماشاخانه سیار استقبال کردند

این نمایش داستان پسری روستایی را روایت می‌کند که با مادربزرگ خود زندگی می‌کند. ناگهان مادربزرگ دچار بیماری‌ای می‌شود و پسر نذر می‌کند برای شفای مادربزرگ به سمت مشهد حرکت ‌کند و....

حسام زمانی‌پور بازیگر، فاطمه فرکی، سیدمهدی مرادیان و منصوره اسماعیلی بازی‌دهندگان عروسک و  مهدی خجسته‌گی، مرتضی عقیقی، سمیرا منزه، مهسا زمانی، محمدجواد سعادت و مهران جنتی صداپیشه‌گان این نمایش هستند.

 تفتی‌ها از برنامه‌های تماشاخانه سیار استقبال کردند

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری با همکاری واحد تماشاخانه سیار کانون با هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری با موضوع و سیره و روش زندگی امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی و جریان‌سازی مردمی و مخاطب محوری اقدام به برگزاری این رویداد کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =