کد خبر: 339242
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
بازدید 114
نشست مسئولین خانه‌های محیط زیست با مربی مسوولان کانون گلستان

نشست مسئولین خانه های محیط زیست، مربی مسوولان کانون پرورش فکری استان با حضور مدیرکل کانون گلستان و مدیر کل حفاظت محیط زیست در محل سالن جلسات آن اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این جلسه الهه غیناقی با تشریح رسالت و اهداف کانون در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی هنری و معرفی انجمن محیط زیست استان، ضرورت تعامل و هم‌افرایی در حوزه‌ی کودک و نوجوان را نیازمند طرح و برنامه‌ریزی جامع و کامل دانست و بیان داشت:کانون به‌عنوان متولی اصلی این حوزه با راهبردها، اهداف و برنامه‌های مشخص، آماده همکاری با آن اداره‌کل با هدف تربیت نسلی خلاق و اگاه و متعهد است.

مدیرکل کانون گلستان با بیان اینکه باید فعالیت‌های زیست محیطی را از سنین پایین آموزش دهیم، ضمن اشاره به اهمیت آموزش مسائل زیست محیطی در میان کودکان، افزود: اصلاح سبک زندگی در جهت حفاظت از محیط زیست می‌تواند با فعالیت‌های خوب آموزشی و فرهنگی برای سنین پایین‌تر محقق شود.

 دکتر کنعانی، مدیرکل محیط زیست نیز  ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت:  خانه‌های محیط زیستی فضایی برای  مطالبه‌گری، گفت و گو و بررسی و حل مشکلات محیط زیست  شهرستان ها و استان  است.

 وی در ادامه بر موضوع و برنامه محور بودن فعالیت خانه‌های محیط زیست تاکید نمود و مقرر شد که فعالیت خانه هر شهرستان به صورت فصلی روی موضوع خاص محیط زیستی تمرکز داشته باشد.

در حاشیه جلسه  مسئوولین خانه های محیط زیست از موزه تنوع زیستی استان بازدید  نمودند.

نشست مسئولین خانه‌های محیط زیست با مربی مسوولان کانون گلستان

نشست مسئولین خانه‌های محیط زیست با مربی مسوولان کانون گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =