پیام مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامی‌داشت روز معلم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در پیامی به مناسبت گرامی‌داشت روز معلم پیوند شگفت‌انگیز مربی و معلم را زیربنای پرورش استعدادهای نهفته در کودکان و نوجوانان و توانمندسازی آنان در عرصه‌های مختلف زندگی و شهروندی دانست

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان به مناسبت پاسداشت روز معلم پیامی صادر کرد.

محمدرضا سالاری در متن این پیام آورده است:
روز معلم، که با یاد و نام شهید والامقام، مرتضی مطهری، آمیخته شده است، یادآور نام و یاد کسانی است که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی شغل آنان را همتراز با شغل انبیا دانستند.
در این میان، نقش مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همچون نگین درخشان در تار و پود تعلیم و تربیت می‌درخشد. آنان با ظرافت و درایت، بذر خلاقیت و نوآوری را در وجود نونهالان این مرز و بوم می‌کارند و با صبر و شکیبایی، نسلی توانمند و فرهیخته برای ایران فردا تربیت می‌کنند.
مربیان کانون با ایجاد فضایی پرنشاط و صمیمی، بستری مناسب برای پرورش فکری و استعدادهای کودکان و نوجوانان فراهم می‌کنند. ذوق و هنر شما در قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش، نقاشی و سایر فعالیت‌های فرهنگی، دنیایی پر از شور و نشاط را برای این نونهالان پدید می‌آورد و به شکوفایی خلاقیت و قوه تخیل آنان کمک می‌کند.
پیوند شگفت‌انگیز مربی و معلم، تابلوی زیبایی از همدلی و همراهی در مسیر تعالی نسل نو را به تصویر می‌کشد. این همبستگی، زیربنای پرورش استعدادهای نهفته در کودکان و نوجوانان و توانمندسازی آنان در عرصه‌های مختلف زندگی و شهروندی است.
بی‌شک، کودکان و نوجوانانی که در پرتو تعالیم ارزشمند مربیان و معلمان فرهیخته گام برمی‌دارند، آینده‌سازان ایران اسلامی و پرچمداران توسعه و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون خواهند بود. آنان با دستان توانمند و ذهن‌های خلاق خود، جامعه‌ای آباد و سربلند را بنا خواهند نهاد.
امیدوارم با همدلی و هم‌افزایی، در مسیر تعلیم و تربیت نسلی فرهیخته، متعهد و کارآمد، گام‌های موثری برداریم و آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی رقم بزنیم.
در روز معلم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه شما مربیان گرامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صمیمانه قدردانی می‌کنم.
محمدرضا سالاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =