پوستر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر شد

پوستر سی ‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر منتشر و در سراسر کشور توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این پوستر طی هفته ی جاری در اختیار مسوولان این کمیته در سراسر کشور قرار گرفته است تا از آن در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و جشن‌ها همچنین راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن استفاده شود.
محسن حموله دبیر کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت که در این پوستر از تصاویر حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی به عنوان محور اصلی انقلاب و مقام معظم رهبری به عنوان پرچم‌دار انقلاب استفاده شده است.
به گفته‌ی وی جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عنوان "اهمیت دادن به تربیت کودکان ونوجوانان تضمین آینده کشور است" نیز بر روی این پوستر که طراحی آن در واحد گرافیک کانون توسط علی خوش جام انجام شده دیده می‌شود.
معاون روابط عمومی کانون توضیح داد که تصاویری از کودکان ونوجوانان با پلاکاردهایی در دست که روی آن شعارهای انقلابیِ "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" و" مرگ بر شاه" نوشته شده، جلوه‌ای از تظاهرات مردمی و نقش مردم به ویژه کودکان را در پیروزی انقلاب به عنوان اصلی ترین پشتوانه‌های نظام به تصویر کشیده است.
این پوستر در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر روی سایت‌ خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی اینترنتی www.kanoonnews.ir و سایت‌های زیر مجموعه‌ی استانی آن قابل مشاهده است.