اعلام برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان

کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر به منظور آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ادبی برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان مدیر کانون و مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر اعلام داشت: کمیته کودک و نوجوان در دهه ی مبارک فجر به منظور آشناسازی کودکان و نوجوانان انقلاب با آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه های متنوع، جشنواره ها و نمایشگاههای مختلف در سطح استان اجرا می نماید.
نقی علیزاده اظهار داشت: برنامه ها شامل پرده خوانی وقایع پیروزی انقلاب اسلامی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با دعوت از خانواده شهدا، مسابقات نقاشی، ادبی، کتابخوانی، نشریه دیواری، نمایش فیلم، کارگاه های نقاشی، خوشنویسی و سفال، جشن میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) می باشد.
وی همچنین افزود: اولین جشنواره داستان کوتاه شکوفه های انقلاب اسلامی، جشنواره گنجینه های سرزمینم گیلان، جشنواره قصه گویی کودک در سه حوزه شفت، لاهیجان و اسالم و جشنواره قصه گویی نوجوان در سه حوزه، همایش ادبی زبان مادری و برگزاری نمایشگاه آثار اعضا و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کانون از دیگر ویژه برنامه های دهه فجر در استان گیلان می باشد.
شایان ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نمایشگاهی از توانمندی های بانوان استان را در گالری مجتمع رشت از تاریخ 15 الی 25 بهمن برگزار می نماید.