بازی‌های رایانه‌ای کانون در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال عرضه شد

3 عنوان بازی‌ رایانه‌ای جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ششمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال ارایه شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون با بازی‌های رایانه‌ای "افسانه روزبه"، "موش و مار" و "گنج پنهان" در این نمایشگاه حضور یافت.
 بر همین اساس، بازی برخط "آرمان‌شهر" نیز در بخش جشنواره‌ی ششمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال شرکت کرده است.
در این نمایشگاه همچنین بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌هایی همچون "روبات دیوانه"، "روباهی که به دنبال صدا رفت"، "داستان دوستان"، "نجوم برای همه" و"سفر به منظومه شمسی 2" به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.
ششمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در قالب 400 غرفه در محل مصلای بزرگ تهران با شعار "سواد دیجیتالی" در حال برگزاری است.
این نمایشگاه امسال میزبان یک‌هزار و 109 پایگاه اینترنتی و رسانه‌های برخط است و در قالب 6 بخش اصلی و4 بخش فرعی از 13 تا 22 مهر برگزار می‌شود.
گفتنی است بازی‌های رایانه‌ای "گنج پنهان" و "افسانه روزبه" تندیس غزال زرین و دیپلم افتخار دومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را به تازگی از آن خود کردند.