بازی موبایلی «بچه ‌زرنگ؛ مبارز کوچک» ساخته شد/ عرضه همزمان با اکران فیلم

«بچه ‌زرنگ؛ مبارز کوچک» یک بازی موبایلی است که بر پایه شخصیت‌های انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» برای کودکان بالای ۷ سال و به عنوان یکی از محصولات جانبی «بچه ‌زرنگ» طراحی و تولید شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بازی موبایلی «بچه‌ زرنگ؛ مبارز کوچک» بعد از حدود دو سال از سوی استودیو آنو به تولید رسیده و این روزها آخرین مراحل فنی و آزمایش را طی می‌کند تا در روزهای اکران فیلم از آن رونمایی شود.

«بچه‌زرنگ؛ مبارز کوچک» بر مبنای شبیه‌سازی شخصیت‌های داستان انیمیشن سینمایی «بچه‌ زرنگ» تولید شده و فضایی هیجانی دارد تا بتواند به‌عنوان یکی از حلقه‌های اصلی چرخه قهرمان‌سازی برای کودک و نوجوان و باهدف حفظ و استمرار ارتباط مخاطبان با قهرمانان فیلم «بچه ‌زرنگ» ایفای نقش کند.

این بازی موبایلی به‌عنوان یک بازی اکشن در ژانر رانر است که در مرحله اول برای سیستم‌عامل اندروید طراحی شده و بناست به‌زودی در سرویس‌های ایرانی عرضه شود.

همچنین «بچه‌ زرنگ؛ مبارز کوچک» در حال حاضر برای عرضه در ایران آماده‌سازی شده اما نسخه‌ای از آن به زبان انگلیسی نیز در حال آماده‌سازی است تا به‌صورت بین‌المللی هم منتشر شود.

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری، محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنرپویاست که با مشارکت نزدیک به ۲۵۰ نفر از هنرمندان کشور تولید و در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم انیمیشن را نیز دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =