تجدید میثاق کودکان تهرانی با امام خمینی(ره)، آغازگر جشن‌های سی و ششمین بهار انقلاب

کودکان و نوجوانان تهرانی با حضور در مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تجدید پیمان با آن امام سفرکرده، آغازگر جشن‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب می‌شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این نخستین برنامه‌ای است که کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب برگزار می‌کند تا مخاطبان خود را بیش از گذشته با آرمان‌های اصیل و ماندنی امام خمینی(ره) آشنا سازد.
در همین زمینه ساعت 10 صبح روز 6 بهمن 1393 و در آستانه‌ی آغاز جشن‌های دهه فجر، مسوولان و برخی از اعضای کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر به همراه تعدادی از مخاطبان خود شامل اعضای مراکز کانون استان تهران بر مزار پاک آن امام بزرگ حاضر می‌شوند و با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان می‌کنند.
نثار گل در حرم امام راحل و خوانش بیانیه‌ای از زبان کودکان و نوجوانان تهرانی به نمایندگی از هم‌سالان ایرانی آن‌ها، بخشی از این برنامه را تشکیل می‌دهد که صبح روز 6 بهمن در حرم امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
در این آیین علیرضا حاجیان‌زاده مسوول کمیته و مدیرعامل کانون، معاونان، مدیران و کارکنان کانون نیز حضور دارند.
مسوولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر بر عهده کانون است و دیگر اعضای آن را معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی کل کشور، معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)، انتشارات مدرسه، گروه کودک و نوجوان شبکه دوم سیما و رادیو ایران تشکیل می‌دهند.