برگزاری کارگاه «قصه‌گویی رضوی» در کانون تهران

علاقه‌مندان به شرکت در بخش «قصه‌گویی» چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) تا 5 خرداد 1395، فرصت دارند فرم ثبت‌نام را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مخاطبان باید فرم ثبت‌نام را به صورت تایپ شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. داوری و ضبط اجرای قصه‌گویی نیز 22 تا 24 خرداد در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون انجام می‌شود.
قصه‌گویان می‌توانند طبق جدول زمان‌بندی که اعلام می‌شود برای اجرای قصه خود به اداره کل استان تهران مراجعه کنند.
در عین حال، برای تعامل بیشتر و کیفیت بخشی به قصه‌ها کارگاه «قصه‌گویی رضوی» نیز ساعت 14 تا 16 روز 10 خرداد در مرکز فرهنگی هنری شماره 43 کانون استان تهران واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد. تمامی قصه‌گویان می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.
بر همین اساس، در بخش «قصه‌گویی» همکاران بازنشسته‌ی کانون، معلمان، دانشجویان، روحانیان و کارکنان سایر نهادهای فرهنگی نیز، می‌توانند شرکت کنند.
گفتنی است فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

فراخوان کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (ع)